søndag 28. november 2010

Data-nerden

Jeg er kanskje litt dårlig til å følge opp blogginnlegg noen ganger. Regner med dere har vært dødsnysgjerrige på hva som var innholdet i pakken jeg fikk for en stund siden... Svaret er dette:





Jepp jepp, ny pc:-) Men greiene er at jeg ble lurt av IT-sjefen til å kjøpe en raskere ( og dyr) harddisk, og jeg klarte selvfølgelig ikke å installere denne selv og IT-sjefen hadde ikke tid, selv om jeg tilbød han penger... Så etter mye frem og tilbake så leverte jeg den inn på et verksted, så der røk det jo en tusing også.

Så denne helgen har gått med til å flytte over bilder, dokumenter og installere programmer. Har fått skaffet meg Adobe Photoshop CS5, Elements 9 og Lightroom 3,2 så nå har jeg ihvertfall programvaren i orden. Så nå gjelder det å få til noen bilder som utgangspunkt for redigering. Resultatene kommer på photostory-siden min, men tar nok mer enn en dag til å bli flink på dette:-)

Har begynt å få endel utstyr og tilbehør til kameraet mitt og er vel helst det som står på ønskelisten til jul også;-) Til bursdagen har jeg fått reflektorskjerm, gorillapad med vater og et nytt filter, så nå gjenstår det bare å få litt tid til å ta bilder.

Ellers må jeg få anbefale et teaterstykke som jeg var på torsdagen, "La Cage Aux Follier". Kjempebra skuespill og lo nesten hele tiden. Derfor har vi allerede bestilt nye billetter... he he. Handlingen foregår i en skeiv pariserklubb, et Moulin Rouge for transvestitter og Bjarte Hjelmeland er jo bare helt utrolig:-) Så det var den reklamen:-)




Til slutt må jeg bare få si at yes, jeg skal snart skifte utseende på bloggen og header, er ganske drittlei den ja. Må bare få litt tid først;-)

(Sorry for litt kjedelig innlegg, men er nå dette jeg har styrt med i helgen:-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar