tirsdag 14. juni 2011

Endelig tirsdag

Et lite livstegn fra meg igjen. Er ikke superinstpirert i dag, men kjeder meg. Skulle vært ute og syklet runden min i dag siden det regner og jeg liker best å sykle i regn (...?, jepp) men fant ut at det var litt sånn blåmandag (eller tirsdag) i dag, så orket liksom ikke helt. Ikke er det noe å se på tv lenger og ryddig er det i leiligheten (ja, du hørte riktig;-)) Så da er siste utvei å blogge litt før jeg kan gå og legge meg. Her er noen bilder fra helgen.


På bøljan blå i helgen

Berlandssundet

En haiker;-)
Nordhordlandsbroen





Haglsundbroen



Det ble skitt fiske




... men fin solnedgang :-)



The captain




Til slutt sniker jeg inn et lite bilde av mitt tantebarn, må jo nesten vise frem, men vet ikke om det er lov så hysj, hysj... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar