onsdag 1. juni 2011

I'm back ;-)

Vel, nå skal jeg ikke gi dere alt for store forhåpninger, men det går jo an å håpe, regner med dere har savnet meg (hvis det er noen igjen her da), he he. Har blitt mye foto på meg i det siste og kan ikke legge alle bildene ut på fotobloggen, må være litt kritisk der;) men så måtte jeg nesten vise noen søte villsauer som kom på besøk på jobben i dag og da syns jeg det passet bra her:-) De sto og ville inn døren, men ble litt redd da jeg kom ut med kameraet mitt (som jeg tilfeldigvis hadde med meg) De trodde vel kanskje jeg skulle skyte de, men da kjenner de nok ikke meg nei. Har forresten en type som truer med å begynne med rypejakt (fugler antar jeg...) Hmm, skeptisk. Ordet fjelltur kan fort bli traumatisk for meg.

Her er iallefall et par bilder av de søte villsauene¨






Så har jeg også vært i Stockholm med Hegisen for et par uker siden, kjempekjekt. Her var vi bl.a. i dyreparken. Meg og dyr vettu, koste meg masse jeg:-)

Lemur

Se på meg:)

Marekatt (tror Hege)
-Setter meg ned her litt jeg

Ja! Og så en ting til, har fått meg "Pippa-vesken". Me like:-)






(har forresten planer om å oppdatere lavkarbobloggen snart også, skal si jeg er på hugget for tiden)

Og så er det langhelg!!



Love from me:)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar