onsdag 24. mars 2010

Ka meine du?

Kanskje jeg skal benytte denne siden til å komme med noen meningsytringer, må i såfall komme på om jeg har noen meninger. Jeg er vel ikke den mest politisk engasjerte og er ikke den som engasjerer meg mest i diskusjoner, da lar jeg ofte de andre få diskutere i fred, MEN! er det noe jeg virkelig brenner for og har sterke meninger om, er det ikke mange andre som slipper til, he he;-)

Kom meg nesten til stemmelokalet i fjor, var bare snakk om noen tilfeldigheter som en ødelagt fot kombinert med et valgkort som hadde kommet litt for langt nede i papirbunken, så det var jo veldig synd, dere ser jo hvordan samfunnet har blitt nå etter det dårlige valgresultatet. Jaja, får komme sterkere tilbake der. Men akkurat nå kjenner jeg at det ikke er noe spesielt jeg brenner for, er mest sulten på middag kjenner jeg, så får plutselig komme tilbake til den saken;-) Blir vel helst noe med tema shopping, hunder og andre dyr, eller idiotiske trafikanter... og så kommer det noen "golden news" litt senere, kanskje i kveld, kanskje i morgen:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar