fredag 26. mars 2010

Modell

Ordet ”lue” går sikkert mye igjen her, men slapp helt av! Jeg kan bli veldig engasjert i noe og så plutselig, midt oppe i et prosjekt så mister jeg interessen totalt (begynner å kjenne antydninger), så ingen fare... det dukker vanligvis opp nye impulsive interesser. Snart er det jo sommeren også, kan man holde på og strikke luer da mon tro? Noen forslag til nye prosjekter?

Disse luene er i litt tykt garn, for de er raskest å strikke...;-) Har endel (!) luer i tynnere garn som er halvferdige fordi jeg mister tålmodigheten og har funnet et nytt spennende mønster, men skal ta meg sammen og gjøre de ferdig også (trur eg).








Siden jeg ikke egner meg spesielt godt som modell, så har jeg nå gått til anskaffelse av et isoporhode. Og isopor ser ut til å funke mye bedre. Har tom malt henne i gull (the golden news;-)) kanskje jeg må sminke henne litt også for å ta fokuset enda mere bort fra det som sitter oppå hodet:D Navneforslag?


Prøvde meg med et par andre modeller også, men uten særlig hell, var liksom noe som ikke stemte helt, som f.eks. denne:












eller denne:















for ikke å snakke om denne:








Så det blir nok "Goldie" heretter.
I morgen kommer det til å bli en liten happening her i heimen, en stor dag! Må nesten få lagt ut et bilde av det i løpet av helgen. GOD HELG!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar