mandag 13. desember 2010

Joyful moments...

Helgen er igjen over, men nå er det heldigvis siste lange uken før vi får et par kortere. Føler at vi er litt snytt for fridager denne julen, men heldigvis har vi fri både julaften og nyttårsaften, så blir nå litt mer fri enn vanlig. Alle feriedagene er brukt opp så det blir jobbing hele romjulen.
I helgen har jeg endelig fått hengt opp litt julelys og fått litt julestemning i huset, mangler bare litt julemusikk så er vi der. Snakker om musikk. Fikk med meg reprisen på X-factor finalen søndagen og etter å ha sett den, så var jo toppers at denne Hans vant. Nydelig sang den der "moments". Begynte nesten å grine jeg og. Litt sånn Kurt Nilsen type, kan nok nå langt han typen der. Jaja, kjekt for han...

Lørdagen var det det obligatoriske julebordet med jobben og det var jo koselig det.Var på Galleri Nygaten, skikkelig kult sted. Litt skallebank dagen derpå ja. Slenger ut litt bilder siden jeg ikke har så mye mer å skrive om i dag. Får se litt tv og få med meg om det ble noe happy ending i bonderomantikken:-)






gode kollegaer:-)

















sjef...










"I wanna say that I'm sorry for a thousand things,
but I'm much too far away,
I wanna be with you love, so I'm sorry that I can't come home...
...Joyful moments..." 


Vakker sang:-)
Dere kan jo høre på den her under samtidig som dere leser mine dype blogginnlegg, så blir det litt mindre kjedelig når dere leser, etter den enorme responsen som har vært her i det siste;-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar