onsdag 15. desember 2010

Tankekarusell

I dag har det vært en skikkelig møkkadag, eller det begynte vel forsåvidt i går kveld. En sånn dag der en bare går rundt med masse tanker i hodet og ikke klarer å konsentrere seg om noen ting og det har jeg egentlig ikke tid til heller. Det verste er at jeg ikke klarer å finne ut om det er meg som klikker i hodet eller om jeg surrer ting til selv. Argh! Det er mye man skal ta standpunkt til og mye man kan irritere seg over, og ikke alltid så lett å vite hva man skal gjøre i alle situasjoner. Tror jeg har både beslutningsangst og lav selvdisiplin.

Nei, får vel prøve å være litt positiv nå i disse juletider, så får jeg heller fortsette grublingen senere. Skal prøve å komme med litt mer positive blogginnlegg fremover, har gått litt nedover her i det siste, men av og til må en bare rase litt fra seg og;-)


"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end :)"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar