søndag 26. desember 2010

Diamonds are a girls best friend...

Da var julestria endelig over. Kort julehelg og besøk her og der, så deilig å slappe av i egen sofa foran pc'en igjen. Har faktisk klart meg uten pc i 3 dager nå, jaja, nåvel, har vel vært litt innpå... men det er minimalt altså.



I kveld måtte jeg kjøpe meg en pose chips etter all kakespisingen, blir så saltsyk, så det fikk nå heller gå. Får bli litt strengere med meg selv etter nyttår, er det ikke det som er det vanlige? Synd shoppingturen til London kun er om 3 uker, hadde nok trengt litt mer tid på meg der ja. Men jeg får tenke litt langsiktig når jeg skal prøve klær...;-)



Ellers har det jo vært nydelig vær, synd jeg ikke har fått noe særlig tid til å gå ut og ta bilder. Har fått masse nytt fotoutstyr til jul:-) Oppdaterer litt mer om utstyr på fotosiden min.
Og guess what! Har fått diamantsmykke fra min kjære, det er vel ikke verst. Litt stolt av den må jeg si:-)

Hadde trengt macrolinse her (selv om den ikke var såå liten da:-))

nice:-)
Hva har dere fått til jul? Noe dere er spesielt fornøyd med? Skriv noe dere har fått så trekker jeg ut solkort for 400 kr. til en heldig vinner!! Kjekt om så mange som mulig er med! Frist er 31.12!


søskenkjærlighet

4 kommentarer:

  1. fine bilder ingvild, skal prøve litt med julekuler, det har jeg ikke tenkt på.
    Jeg har fått kamera av min kjære. Canon Eos 400:o)

    SvarSlett
  2. Kjekt med diamanter ;)
    Jeg er ekstra fornøyd med jeg at fikk penger - som skal brukes på salget.

    SvarSlett
  3. Og JEG er happy med gavekort på aromaterapi og hjemmelaga gaver fra de håpefulle.... :-)
    Du inspirere meg til å finne frem kameraet mitt igjen... NIKON D50, har vel hatt det i 5 år tror jeg.... men fungerer helt fint for det!!! Har en 18-70 og en 55-200 linse, og ekstern blitz som jeg ikke helt finner ut av.... Tar du elever nå?? hi hi
    eller tar du oppdrag????!!!!!!
    KLEM fra Beate!!!

    SvarSlett
  4. Så gøy! Du (eller vi) må ut og ta bilder! Hjelper gjerne hvis jeg kan. Har ikke ekstern blitz enda, men ønsker meg. Tar gjerne oppdrag, det hadde vært kjempegøy, men garanterer ikke for resultatet, he he :-)
    KLEM

    SvarSlett