torsdag 6. januar 2011

Ingen rosablogger nei

Må innrømme at blogginnleggene i det siste har vært mer eller mindre uinteressante og kunne sikkert vært skrevet av en 8-åring, he he;-) Men hodet mitt har nok vært mer dreid mot fotointeressen og fotobloggen min, så dere får kanskje stikke innom der også innimellom. Er så gale at jeg glemmer til og med å se på tv. Er det noen realityserier som jeg har gått glipp av i det siste?

Nå sitter jeg foran pc'en på videokurs og det kan jo ta hele kveldene det. Føler meg nesten som en student, kanskje jeg må skifte yrke? Men så var det jo meg igjen da og disse intense interessene som varer sånn ca 3-4 mnd. så tror jeg skal gi det litt tid og se hvilken vei kurven går...

Denne helgen tror jeg kommer til å bli den mest spennende i 2011... Nei du!! Blir nok jobbing hele helgen. Budsjetter, årsavslutning osv. Travel tid i bransjen jeg har rotet meg inn i. Derfor passer det egentlig veldig bra at jeg neste uke skal til London på shopping et par dager, hi hi, shopping er bra terapi:-)




Fotoshoot med Tia Maria

Vel, vel, so long folkens, skal gi rapporter fra London i neste uke, så jeg får håpe det blir noe å rapportere da. Ville vært kjipt å komme tomhendt hjem;-)

Btw, jeg må snart få skiftet utseende på denne bloggen, nå har det jo også vært så mye snakk om "rosabloggere" i det siste, og når jeg er inne på bloggen her så lyser det jo rosa, om ikke akkurat innholdet er det. Rosabloggere defineres gjerne som følgende: "En jente i relativt ung alder som bruker bloggen sin til å fortelle verden hva hun har på seg, hva slags sminke hun foretrekker samt hvor kjedelig skolen er, da kun dette og ingenting annet."

Har vel rotet meg litt utpå noen ganger, men prøver så godt jeg kan å ta meg inn igjen. "Relativt ung" er jeg vel ikke lenger heller, selv om jeg må vise bevis når jeg handler vin på polet. Hø hø, måtte jo bare trekke den frem. Men om det er så postitivt å bli tatt for å være en drittunge hele tiden, vet jeg nå ikke. Kanskje det er på tide å klippe håret, la det grå komme frem og slutte å handle på B-Young??
NOT;-)

God natt og ha en strålende helg:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar