mandag 10. januar 2011

10.01.11

Måtte jo nesten poste et innlegg i dag som det er 10.01.11. Kul dato det, kanskje enda kulere i morgen, hmm. Siden det var jobbehelg i helgen har jeg ikke fått røsket vekk julepynten enda, så i dag har jeg endelig fått begynt på det. Blir vel litt jobbing i kveld også så snart serveren er oppe og går igjen, men sånn er livet/januar.
Men heldigvis er det jo kort uke for meg siden jeg skal til London:-)


(Her er en liten krabat som prøvde å gjemme seg unna i dag, men den gang ei, her skal alt ryddes bort!)

sååå uskyldig...



Steike kor glatt det er for tiden på veier og gangveier. Holdt på å kjøre ned en kar på vei til jobb i dag, ikke min feil! Han gikk nedover en bakke i bilveien i stedet for fortauet antakelig fordi det var så glatt, og tror du ikke det at akkurat i det jeg skulle passere han så snubler han på glatten omtrent foran bilen min akkurat som Bambi på isen. Heldigvis holdt han seg på beina, tør ikke tenke på hva som kunne skjedd! Eneste er jo at denne kunne de ikke tatt meg på... men likevel.. bra det gikk bra tenker jeg vi sier.


For nå rundt selv som Bambi da jeg kom hjem og skulle gå tur med Tia, men det var på gangveiene rundt borettslaget. Speilglatt. Er brodder fremdeles forbeholdt gamle damer?  Og hvem traff jeg ikke der? Joda, nabodama i borettslaget som jeg pratet så mye med her tidligere om alle tapertrynene som kun trente frem til påske ref. tidligere innlegg.

Uff, skulle jeg se ned, gå forbi og late som ingenting? Nei, jattet nå litt med henne. Hun var selvfølgelig iført treningsklær og på vei til spinning, og jada, "selvfølgelig skal jeg begynne igjen, bla bla". Syns det er litt flaut å begynne igjen akkurat i januar, men er vel bare det samme som alle andre gjør, så forsvinner vel bare usynlig inn i samme saueflokken tenker jeg, så vi får se vi får se...

Tror ihvertfall jeg skal begynne med å bytte ut julesjokolade til halv pris med klementiner!


Grunnen til at jeg tar alle bildene mine på altanen på dette bordet er fordi det er eneste stedet hvor ikke bakgrunnen blir skjemmet av rot...smart?...;-)


...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar