lørdag 1. januar 2011

Nytt år - nye muligheter

Første dag i et nytt år, alltid litt spesielt syns jeg. Begynner alltid å tenke litt, så det gjelder jo å tenke positivt da:-) I fjor var det mye prat om nyttårsforsetter og jeg ramset jo opp... vet ikke om det var så mye som ble gjennomført, var kanskje mer ønsketenking. Denne gangen slapp jeg litt billigere unna, selv om jeg har jo noen tanker likevel, om det igjen er ønsketenking eller ei skal ikke sies, men tror jeg holder kortene litt tett til brystet denne gangen;-) Ellers er det vel det vanlige, være mer aktiv og spise sunt:-)

Var veldig koselig i går, samlet oss en hel gjeng og alle hadde med seg noen småretter. Selv har jeg faktisk aldri laget noe tapas før, så måtte gjøre litt research på nettet før jeg dro med meg Per + lommeboken hans på shoppingen... Bare en liten pakke med parmaskinke kostet jo 60 kr og jeg måtte ha to! Til slutt ble det kjøttboller i tomatsaus og poteter i parmaskinke ++. Virker som det falt i smak og alle hadde vært skikkelig kreativ og hadde med seg masse godt, så her skulle det være mat i flere dager:-)

Ser jeg nevnte at jeg skulle bli mer aktiv. Nå er alle dratt på ski og her sitter jeg, he he. Jaja, er deilig å bare slappe av, forrige helg var jo bare farting hele tiden, får starte på mandag;-) I beste fall så kan det jo være jeg tar meg en tur på ski i morgen, bare å gi en pip hvis noen vil joine!



Noen av festdeltakerne


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar