fredag 16. juli 2010

Fornuften har seiret

... skjønt har den det? Litt usikker på om det er fornufting å skippe vannsportaktiviteter, grilling og badestamp til fordel for hjemme-alene-helg og husrydding når jeg hadde tilbudet...Tror nok de fleste hadde nikket bekreftende om de hadde sett hvordan det ser ut her og det dukker nok opp nye muligheter. I ukedagene er jeg av ulike årsaker like slapp som en fiskebolle, så det nytter bare ikke. Kan dessuten ikke huske sist gang jeg var hjemme en helg, så det gleder jeg meg til :). 

I går var det nattåpent og ble lokket med på byn (lokket vel litt meg selv også da). Så jeg havnet jo litt utpå som ventet og kom hjem med tom lommebok, skal vel kanskje være glad jeg kom hjem med lommebok og diverse ting i det hele tatt, skjedde litt ting som jeg tror passer seg best usagt, kan jo ikke ødelegge det plettfrie inntrykket alle har av meg... (no comments  = den som tier samtykker)

sort belte i shopping

 
Uansett så ble det jo litt shopping da av ymse slag, må nesten legge ut et bilde her av en av mine nyervervelser, en pitte liten rosa mini glattetang, hehe, søt eller?


Ny neglelakk og gitt:) Ble veldig fin med mattende neglelakk over.


Og det beste av alt: Har endelig bestilt meg nytt kamera i dag, speilrefleks, weeeee! Har tenkt på det et par år nå, og så var det de skattepengene da som måtte brukes til noe, så nå regner jeg med at det kommer noen proffe bilder utpå her snart, he he

I mellomtiden skal jeg bare nyte helgen før jeg tar fatt på en uke til med jobb og deretter en liten ferieuke, dog hvis været blir noenlunde sånn ca. klar himmel og 20+ (hva er oddsen for det liksom...)

NB! Dere må stemme på meningsmålingen min;)


Ciao

4 kommentarer:

  1. Håper det nye kameraet ditt kan gjøre underverker;-) Ser ut som om det trengs - for min del altså;-) CK synes neglelakken var litt voldsom den også - men var enig at den kunne passe til bikinien - hehe! R:-)

    SvarSlett
  2. ...og du - får ikke jeg solpass nå så forteller jeg alle hva som skjedde i går!! hahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahhaa;)-R:-)

    SvarSlett
  3. Da tør jeg ikke annet...;)jeg griner...

    SvarSlett
  4. Jeg kan bakke opp den historien altså, så det er bare å dele ut..............;o)

    SvarSlett