torsdag 22. juli 2010

Rop på sommer'n så kommer'n

Ja, det gjør jeg nå. Har timet det inn sånn at fineværet skal komme nå til helgen og vare en ukes tid. Syns det begynner å lysne litt her og det hadde jo passet veldig fint siden jeg skal litt ferie:) Krysser fingrer og tær, men stoler ikke på yr og storm akkurat.

Landås by night, view from my top floor apartement...


Dagen i dag begynte nå med at jeg kom først av alle på jobb på hele huset. Så da jeg låste meg inn gikk jo alle alarmene. Var jo en bra start det... men fikk nå ordnet opp. Og siden jeg var tidlig på jobb, kunne jeg dra tidlig hjem, tok tom og avspaserte litt så da var jo alt klart for litt shopping! Steike kor mye salg det er i Bergen for tiden. Klær blir jo bare billigere og billigere. Fant meg f.eks. en kjole til 50 og en topp til 30, men gikk ikke så lenge rundt fordi jeg hadde en annen mission og det var nytt speilreflekskamera! Så nå er det kommet i hus og har tom meldt meg på fotokurs (takk for tips Beate), så dette blir jo bra greier:) Da har jeg ihvertfall noe å sysle med i ferien hvis været blir for dårlig:)

Svært monsterkamera, he he



Hadde meg også en tur på Costa Del Brun og Blid for å vedlikeholde litt og det var jo selvfølgelig fullt da jeg kom. Så måtte jo vente litt da og til slutt kom det ut en gutt fra et rom. Skal si han fikk farten opp da han oppdaget at folk sto og ventet, og det var kanskje ikke så rart for da jeg kom inn så hadde han ikke vasket etter seg og det er jo bare skikkelig disgusting spør du meg. Og det er ikke første gang, forrige gang var det også en gutt. Er mannfolk virkelig så grisete eller er det tilfeldig...? hmm.

Her kommer en ny føljetong på bloggen. Tingeling forsøker seg som gartner... Her skal det bli både solsikker, jordbær og firkløver bl.a. Yeah right!






Kanskje nok en føljetong: Tingeling kjeder seg og ser på You Tube og forsøker å lære seg å sette opp hår... Ser nå det at det første som må gjøres noe med er fargen. Bedre lykke neste gang tror jeg vi sier, hehe








Da får vi krysse fingrene for noen strålende sommerdager!


2 kommentarer:

  1. Fotokurs er ett must når du invisterer i speilreflekskamera!!!! Lykke til!!

    SvarSlett
  2. Jepp, har meldt meg på hos han "kisen" du snakket om, sikkert flink. Han anbefalte superzoom så kjøpte kamera med 18-200mm :)

    SvarSlett