mandag 12. juli 2010

Nye oppdagelser i Tingelings verden

Nok en helg er over og jeg har bl.a. eksperimentert litt i matveien og fått meg en ny favorittrett, Indisk. Er sikkert noen som vil påstå at det ikke akkurat er å eksperimentere, men for meg er det nå engang det. Når en blir tvangsforet og er sulten så har en jo liksom ikke så mye valg;) Vet ihvertfall hvem som skal ut og spise i Bergen snart:):) Noen som vil bli med? Maten var bestilt herfra

Ellers så er jeg litt usikker på om jeg er glad eller ikke for at jeg ikke kappkjørte på vei hjem i går natt.... Hadde sett VM finalen på Voss og den varte jo og rakk, så da jeg ved midnatt skulle kjøre hjem tenkte jeg å ta det forholdsvis rolig. Men etter en stund begynner det å verke i gassfoten og da jeg i 110 ser et par biler bak meg som tydeligvis syns det gikk for sakte, veide jeg litt for og i mot og lot hestekreftene jobbe en stund, men slapp de til slutt forbi, litt uvant meg, men det fins da grenser for villmannskjøring...
Fordelen: slapp å utsette meg for galematiaskjøring og kanskje stein i hodet (forklaring kommer) Ulempen: Ble som bil nr. to stoppet av røde blinkende lys kl. 00:40 pga steinras inne i en tunnel, (kappkjørerne slapp vel så vidt gjennom før de stengte). Og der ble vi jo stående da i to timer. Dvs. jeg snudde etter 1,5 time, da gadd jeg ikke mer, ikke godt å si når de ville åpne igjen. Enden på storyen ble nok en natt på Voss og kort dag på jobben:):) Kanskje korte dager er tingen for meg, føler meg ganske opplagt og effektiv i dag, hmmm.

Bilder fra bryllup i helgen - Ved Tvindefossen

Liz og Allan, vakkert par:)
Kaken forestiller paret i hver sin kajakk på toppen av Tvindefossen... Etterpå padler de videre i samme båt. Sweet:)
Glemte å ta bilder når festen virkelig begynte, men dette var da et festlig bilde, Marte, the new dog whisperer...

1 kommentar:

  1. hahahaha, det der såg eg først no ;) skikkelig actionbilde, hehe...

    SvarSlett