søndag 4. juli 2010

Point taken...

Jeg har jo som tidligere nevnt gjort en hel del forberedelser til sommeren både når det gjelder klær, kropp og farge på kroppen... ;) Men jeg skjønner jo det at når tom mannfolkene på jobben stirrer på meg og spør om jeg har vært i syden, ja da er det vel på tide å gå over til "vedlikeholds-fasen". Men skjønner ikke hvordan jeg har fått den fargen jeg, måtte se meg i speilet i nøytralt lys for å sjekke og jeg blir jo aldri brun i ansiktet! En forklaring kan være at noen av vitaminproduktene jeg har begynt å stappe i meg inneholder Betakaroten, det var det damen på helsekosten som sa (ikke at det alltid er til å stole på, har en historie der som kommer i et senere innlegg), men produktet er egentlig vitamintilskudd for manglende frukt og grønt...Så kanskje Betakaroten virker på fargen da? Det sies jo så. Eller kanskje litt for mye solpudder;)

brun og blid....


Syns ofte det er mannfolk som sier ting som det er. Det kom f.eks. en kommentar om at jeg kanskje måtte kjøpe meg en ny bluse, fordi den jeg gikk med så litt slitt ut, he he. Jeg er jo liksom kjent for å kjøpe endel klær, men man skulle kanskje ikke alltid tro det... Forklaringen på det? Tja. Fokuset mitt når jeg skal finne noe å ha på meg har vel kanskje vært  "Oi, nå passer jo denne igjen, som jeg brukte for 3 år siden, jippi!" eller "wow, denne så jeg slank ut i". Så kanskje jeg burde flytte fokus. Nye klær kjøper jeg ofte ett nummer for små, så noen henger jo i skapet enda og venter på å bli brukt...

Skjerpings altså;)

Konserter på Ekstremsportveko 2010
Timbuktu
Jon Olav Nilsen og gjengen
Video!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar