fredag 6. august 2010

Freddan

Det er freddan og tid for tilbakeblikk på siste tids hendelser og glede over ny helg!
Helgeværet ble ikke som jeg hadde bestilt så aktivitetene var av en litt annen art enn planlagt. Var millimetre fra å sette utpå kajakken i Jølstravannet, men trakk meg i siste liten lørdagen;-)

Grått og trist

Bedre vær søndag, men da var vi litt hangover:)


I stedet ble vi plutselig invitert på bryllupsfest og det var jo ganske så show kan man si! Fikk svingt rockefoten der for å si det sånn. Gamle kunster ble gravd frem;)



Ser jo ut som noen gjenferd der vi hopper rundt. Bra jeg skal på fotokurs snart ;)

Ikke helt kledd for anledningen denne gjengen da (inkl. meg) Men man kan vel ikke forvente at raftingguider fra Japan, Peru eller Voss for den sags skyld skal pakke med seg dressen i kofferten... heller.


Men så skjedde jo det fatale da... Greit nok det var sene nattetimer, men det var MØRKT altså, ikke et eneste lys akkurat der jeg gikk og lystig og freidig som jeg var ante jeg fred og ingen fare før jeg plutselig fant meg selv veldig edru liggende på plankegulvet. Måtte hente kameraet for å ta bilde for å se hva som egentlig skjedde (tror jeg) Så her er en liten rekonstruksjon:




Resultatet ble dette, hehe:

Hmm, lurer på hvem som lager sånne feller, eller var det bare meg selv. Rett og slett det at lavkarbo ikke funker + alle kakene vi spiste som gjorde at jeg gikk rett gjennom? Den som hadde visst, for ikke vet jeg...

Men herfra kunne det jo bare gå en vei!



Hey hey ;)


Skulle jo fortalt om nestendødssyk hund (godt jeg ikke fikk vite om det før mandagen), bilkollaps midt på fjellet uten tlf. dekning + katteprosjekter, men da må jeg oppdatere bloggen litt oftere tror jeg. Dvs.skal temme villkatter i helgen, så det må vel kunne bli til et innlegg senere?
Ellers har jeg lagt ut noen bilder på fotoalbumet (dvs de kommer snart...) mitt med mitt nye kamera, vel å merke før jeg har gått på kurs da:)


GOD HELG!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar