fredag 20. august 2010

I'm back...

Iceland :-)


Båttur hjemme
Ferie og travle tider, så liten tid til blogging, men skal komme sterkt tilbake... Vært på sjøen i går og det var en veldig kjekk tur. Første gangen uten "gamlingene" som læremester og det gikk jo strålende:-) Jeg begynner å bli en ganske habil kaptein, he he. Hadde en liten tur utover Radfjorden og fant en liten koselig brygge hvor vi grillet.


Været var jo ikke av det beste, men var stort sett opphold og mildt. Snakker meg om været, er jo selvsagt utgjort at akkurat når været var på det fineste her de siste dagene ja da reiser jeg til Island... Ikke for det, Island var utrolig spennede land å reise til, fartet masse rundt, leide bil, kjørte Jeep på grusveier og elver, raftet, badet i varm elv osv. så kan absolutt anbefale Island. 5 dager gikk unna i en fei:-)

Hot river
Mye regn på Island, men siste dagen hadde vi fint vær og da fikk vi sett litt mer enn bare tåke. Klarte jo selvfølgelig å ødelegge det nye speilrefleks-kameraet mitt også, idet jeg sto i regnværet og ventet på at Geysiren skulle sprute til værs... IQ Tingeling det, blir vel en dyr affære, lærte ikke noe om dette på kurset...:-( så da måtte mitt "gamle" Ixus til pers. Ligger noen bilder ute i fotoalbumet mitt hvis noen vil se:-) Har "trikset" litt med noen av de...

Oppheimsdalen

I dag har vi vært en tur i Oppheimsdalen på fjell- og bærtur. Fant litt blåbær som jeg får prøve å lage noe av, og en frosk... og så måtte jeg redde Tia fra noen sauer. Fikk så vidt slengt meg i mellom og avverget en slosskamp der:-)





Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar