onsdag 25. august 2010

Syk eller ferie?

Grrr... kjedelig. Har vært syk noen dager nå, og jeg som hadde tenkt å ta et par feriedager denne uken for å jobbe i leiligheten, for det er faktisk så omfattende at det må tas ut feriedager skal det bli gjort noe. Har endel ideer om hvordan livet kan bli litt enklere her oppe i Casa Tingeling og så hadde det jo vært kjekt om jeg kunne begynne å invitere folk på besøk igjen snart også.  Så nå har jeg sittet her og slitt ut sofaen noen dager med pc'en og tv'en som min beste venn og ser rundt meg på alt som skulle vært gjort. Ideene blir ikke mindre for å si det sånn. Hmmm, what to do?

I tillegg så irriterer jeg meg fremdeles over kameraet mitt som ble ødelagt i ferien. Kan jo ta minst en måned før jeg får det igjen og jeg trenger jo å få øvd meg på det vi lærte på kurset. Jaja, ikke så mye å få gjort noe med, får glede meg over A-ha konsert i helgen (forhåpentligvis) og etterlengtet sydenfri! Da blir det jo noe å se frem til ihvertfall :-)




1 kommentar:

  1. god bedring då snuppa, og håper du får nyte A-ha konserten :)

    SvarSlett