tirsdag 31. august 2010

Konsert

Jepp, da ble det A-ha konsert på meg i helgen da, Golden Circle og greier... kunne jo ikke la denne anledningen gå fra meg, da hadde jeg vel angret lenge og vel.
Morten Harket sto der og sang han, i sin karakteristiske stil og forførende blikk som vekket opp igjen gamle minner fra 80-tallet, der jeg som fjortis var håpløst forelsket..., føltes vel mer som en lang kjærlighetssorg da han var ganske uoppnåelig ja, hehe. Sikkert like greit. Skrev faktisk en særoppgave eller noe sånt på ungdomsskolen om gruppen. Hmm, tror jeg må se om jeg finner den igjen.
Virker som det er litt popis å si at en ikke liker A-ha, men jeg er ikke redd for å si min mening og syns de skal ha all ære for den suksessen som de har gjort og de synger og spiller veldig bra. Så jeg er glad jeg gikk, selv om det gjorde litt vondt i lommeboken.


Har ikke blitt så mye konserter i år, er vel den eneste faktisk - ja, bortsett fra Eikanger/Bjørsvik-konserten da;) Skal ikke si noe mer om hvilken som var best i fare for å bli boikottet her på bloggen;)

Et bilde fra Coldplay i fjor. Ingen konsertopplevelser som har matchet denne til nå. Kanonbra!!

Skulle egentlig legge ut en liten videosnutt fra A-ha konserten med allsang blant publikum, men den blir bare avvist. Kanskje det var stemmen min som ble sensurert...;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar