søndag 17. oktober 2010

Hellbillies

Jaja, så havnet jeg på Hellbillies konsert på Voss denne helgen. Jeg svarte ja på direkten da jeg ble spurt for noe sa meg at jeg trengte å komme meg ut. Siden det meste av andre planer denne uken gikk i dass, så var jeg ikke vanskelig å be.

Rakk (heldigvis) såvidt et par glass hvitvin før vi måtte haste ut "for å sikre oss billetter før de var utsolgt", men da vi kom ned var det ikke mye action å spore. Begynte å lure litt på om jeg hadde havnet på feil sted etter klientellet å dømme. Det verste var at mange av de sikkert var på min alder, bare at de liksom hadde gitt opp for mange år siden (hvis du skjønner) og gjort et iherdig førsøk når heltene skulle komme på besøk, he he ;-)

De mest sletne hadde kapret plassene i alle vinduskarmene, mens groopiene hadde stilt seg opp ved scenen. Som den groopien jeg også vanligvis er burde jeg jo gjort det samme, men denne gangen trakk jeg meg heller beskjedent litt bakover i salen, hvor det forøvrig var god plass. Følte ikke for å sikle etter de karene der...

Nå skal jeg ikke svartmale alt da, jeg ble jo spandert på og greier, men må innrømme at med mine stiletthæler så hadde det faktisk vært koseligere på en sånn konsert og kunne sittet med noen bord i sosialt samvær og slippet å se på disse skrukkefyrene som sang. Alternativt hatt et heidundrande vorspiel og sluppet alle hemninger løs og tatt det for det det var. For de er jo flinke, men det går nå litt sånn i samme duren, så stemningen ellers er viktig. Men! Det var godt å få lufte vettet:-) Selv om hangover lørdagen gjorde at det ble en litt slapp dag.

I dag så har vi vært ute på tur på Hamlagrø og gått oppover et gammelt kraftverk. Bra skoene mine ikke syntes på bildet her... Skulle egentlig bare ut på en liten kjøretur og ta litt bilder rundt omkring og så havnet vi til slutt oppi høyden her.





Nå må det jobbes her. Revisor i morgen, så har ikke tid til mer blogging for denne gang:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar