mandag 11. oktober 2010

Ny uke = nye muligheter

Mens andre blogger om fyll og fanteri, morsomme hendelser, skrytebilder fra syden, flotte bilder lært på kurs, dagens outfit, osv, så er det nok ikke like spennende å lese om hvor fantastisk fornøyd jeg er med å ha brukt hele helgen på å rydde altanen min, kaste skrot, demontert gamle møbler som skal kastes + alt snopet jeg har trøkt i trynet som trøstespising for at jeg har vært alene. Har tom lagt ut sofaen min for salg... :-) Trenger peng ja...og et litt mer spennende liv.

Og kameraet mitt, joda, fremdeles på reparasjon. 1,5 måned nå. Har blitt "lovet" å få det igjen i uken, så jeg får nå bare se. Er spent på om de har tenkt å slenge en regning på bordet. De har jo ikke varslet noe om at dette ikke vil gå på garantien, så jeg kommer isåfall til å nekte å betale til krampa tar meg;-)

Har drømt mye rart i helgen, husker ikke alt, men bl.a. at jeg sa opp IT-sjefen på jobben. Får håpe for hans del at jeg ikke er sanndrømt. I tillegg så ringte "mobilvekkerklokken" i dag tidlig som vanlig, bare det at denne gangen klarte jeg ikke å slå den av. Jeg trykket på alle knapper, slo av lyden på telefonen og ble til slutt nesten gal! Den superirriterende lyden ga seg ikke og det var rett før jeg slengte hele drittmobilen i veggen. Helt til jeg til slutt "våknet" Da viste det seg at jeg hadde drømt det hele, det eneste som stemte var at klokken faktisk ringte. Mye rart...

Ny uke, nye muligheter og dagens outfit, hehe (uff, trengs noe mer oppussing her ja)

Begynner å komme seg på altanen min da



Får vel prøve å holde litt liv i denne bloggen. Nå er det ny uke og nye muligheter selv om det spøker litt for oktoberfesten på onsdag, men vi har ikke gitt helt opp enda! Om så meg og Sandra må ty til miniskjørt og troppe opp på OTD i Arenum og tigge utstillerne om billetter til festen, (det var arrangøren sitt forslag...) men det tror jeg må bli aller siste utvei;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar