torsdag 21. oktober 2010

Hjelp - det er vinter!!

Åååååh, hvor jeg hater å ta buss! Det skjer sånn ca 2 ganger i året og da skal det være skikkelig krise og det var det i ettermiddag. Etter at superbilen min bare sto og spant sikkert med alle 50 nærmeste naboene som frydefulle tilskuere måtte jeg dra ut igjen pikk og pakk og hund med geipen hengende sikkert til stor fornøyelse for alle. Sportsbil skal en ha, men vinterdekk, nei det driter vi i...

Etter å ha gått til butikken for å få tak i kontanter, for så å stå og fryse på holdeplassen i sikkert 15 minutter så kom jeg inn på en nesten like kald buss. Stoppesteder er det jo ca hver 50 meter så det tar jo en evighet før en kommer frem. Så sitter en der da og det blir etterhvert ståplasser. Kommer en eldre mann innpå og står rett foran meg. Så sitter en der da og lurer på om han er gammel nok til å spørre om han vil sitte eller om han vil bli fornærmet. Nølte såpass lenge at da han begynte å skjelve i knærne og nesten helt ned i knestående følte jeg at det var for seint å spørre så prøvde å se en annen vei...

Nei, takke seg til Celicaen. Funker bra på vinteren den, bare jeg har ordentlige dekk.

Jaja, fikk nå hentet kameraet mitt!!!! Kom tilbake fra verksted i dag og pris for reparasjon: kr. 0 :-) Vel, gratis og gratis. Er jo ikke helt gratis å hente et kamera som ligger i en butikk midt i Bergen sentrum. Glemte meg nesten så mye at jeg omtrent ikke rakk stengetiden i fotobutikken. Fikk tid til å klage over to måneders ventetid og endeløse lovnader også, men fikk ikke noe gratis utstyr enda jeg spurte så fint jeg kunne, kun 29 kr avslag. Not good;-) (Bedre lykke med pruting i Egypt, hehe)

Må vel nesten legge til at jeg heller ikke var på jobb i dag, prøvde ikke engang, så det ble hjemmekontor. Følte ikke at det var så stor krise, fikk nå jobbet litt... Nå håper jeg bare snøen og frosten forsvinner snart så jeg får kjørt ut på "øyne" hvor dekkene er.


Happy ending:-)


Sjekk ut min nye fotoblogg!




1 kommentar:

  1. Hadde du på deg den outfiten så skjønner jeg godt at dem stod og så på deg :) NICE !

    SvarSlett