mandag 25. oktober 2010

Lærer aldri

Nei, ikke fylla jeg snakker om, eksperimentet med å bytte ut vin med sprit var igrunn en suksess, gjorde seg med litt GT og Bacardi:-) Men i dag har jeg sittet på jobb, trøtt i trynet så det holder og sett sikkert skikkelig sur ut, og i tillegg følt meg bleik og småfeit (hehe) Greiene er at jeg ikke klarer å komme meg i seng til skaplig tid når helgen er over og da er jeg fucked resten av uken. I tillegg skal jeg liksom spise minimalt for å ta meg inn igjen etter helgens utskeielser. Så da sliter jeg jo med abstinenser i tillegg. Men jeg er flink til å lage GT med light tonic water da;-)



Ihvertfall 3 søte damer her:-)

... og en Sexy babe;-)

Har vært og hentet pakke i posten i dag! Skal pakke den opp senere så skal dere få se. Skal si jeg har lenget etter denne en god stund nå.




I kveld blir det sofabenking og TV. Litt bonderomantikk og ungkarskvinnen og kanskje litt sydenrølp. Høres ut som en god plan på en kveld som dette:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar