fredag 4. juni 2010

Tapertrynet i borettslaget

Jaja, da var vi i gang...Den observante bloggleseren har kanskje fått med seg endel innlegg hvor du kanskje lurer litt på "hvordan gikk det egentlig med hun og det der prosjektet der..." osv. Alt fra snop-spising, kjedsomhet, rastløshet, strikkeprosjekter, nytt kamera, trening osv... Joda, oppfølginger kommer nok skal du se. Nevnte trening ja. Spesielt en i nabolaget jeg håpte å ikke støte på ute. Vi har pratet endel på treningen og snakket om alle disse taperne som trener frem til ca påske og så gidder de ikke mer. Tenker litt på dette innlegget. Joda, der kom hun plutselig mot meg i dag: "Hvor har du vært??". "Eh, jo, travelt på jobb, fjellturer i stedet, alt for varmt og fint ute til å trene inne, osv osv..." Og så følte jeg litt for å kaste kortene på bordet og erkjenne meg selv som en av disse tapertrynene selv. For egentlig er det ingen unnskylding for ikke å trene, er vel snakk om prioriteringer, som så mye annet. Veldig lett å si til alt mulig: "har ikke tid..." Pøh, bare tull, en har tid til det en vil, så ærlig skal jeg være. Så nå lovet jeg henne å komme neste gang det regner...

Så nå går jeg rundt her da og føler at alle peiker og ler. He he. Nei, tror jeg rømmer fra ghettoen denne helgen til fordel for andre naboer i pensjonistalderen som står bak gardinene med sine nysgjerrige blikk i håp om at det skjer noe av interesse i en ellers så rutinepreget dag. Får lage litt spenning for de i stedet kanskje. Noen forslag til noe som kunne fått de til å sperre opp øynene? Kanskje jeg skal lage en ny meningsmåling om det her, he he ;-)

Men for å ta noe positivt som skjedde i dag da, det var at jeg (nesten som vanlig) ble spurt etter bevis da jeg skulle kjøpe meg et par tørre hvitviner (må drikke tørr for tiden) Vi fikk oss jo en liten latter både jeg og kassadamen etterpå da ;-) Tror jeg foretrekker å se barnslig ut enn gammel.

Babyface ute på sin for en gangs skyld ryddige "vinterhage" (med mindre en begynner å zoome da...)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar