onsdag 23. juni 2010

Aktivitetshelg

Helgen er godt og vel overstått, langhelg igjen siden jeg tok meg en feriedag mandag:) Nå bare gleder jeg meg til nok en helg, er stuptrøtt for tiden, kanskje litt fordi jeg kom hjem kl. 02 natt til tirsdag og opp igjen kl. 06 for å dusje osv før jeg dro på jobb, så det er vel helst min egen feil.

Var en tur til Jølster, Per hadde jobbehelg der, så lørdagskvelden gikk nå helst med til å himle med øynene over stupfulle Førdeværinger som skulle feire 40-årsdag, (akkurat som om vi ikke har vært med på tilsvarende selv...) med diverse aktiviteter på dagen og grilling og party i lavvoen på kvelden. Helt til 2 om natten skulle de holde på, så det ble sent i seng, etter å ha busset de hjem til Førde på natten. Seng ja, kjøpte en luftmadrass på Jysk og sov på basen. Var helt grei den, bare at da vi våknet neste morgen var det nesten ikke luft igjen i den! Bra vi var trøtte, he he.

Søndag fikk jeg prøvd meg på elvebrett og det var jo bare kanongøy:) Blir nok ikke siste gangen det nei. Og ikke nok med det så dro vi på sommerski i Stryn mandagen.

Sjekk linkene for bilder!
Bilder fra Jølster Rafting
Bilder fra Stryn sommerski





Har fått masse nye ideer og tanker i hodet etter denne helgen, tror ikke jeg tør å nevne noe om dette enda, vi får se, vi får se. I can't wait!!! ;-)

2 kommentarer:

  1. Lavkarbo pizza????;-)

    SvarSlett
  2. He he, nei dessverre... så det straffet seg kan man trygt si;-)

    SvarSlett