tirsdag 8. juni 2010

Sommeren er her!

Ja, det vil jeg påstå. Har hatt den beste helgen på lenge, lagt strak ut i tre dager i solen. Jepp, tok meg en feriedag mandag. Kunne bare ikke reise tilbake til Bergen når det var så nydelig vær og så trengte jeg å få litt farge på den bleike kroppen. Har grillet og drukket hvitvin og den hvitvinen var god den! Jeg måtte jo på polet og kjøpe meg tørrvin (dere vet, forrige dagen da jeg måtte vise legitimasjon...;-)) og tenkte at alltid når en går på noe diett, så smaker det en kan spise/drikke stort sett dritt, så skepsisen var der. Men det er faktisk den beste vinen jeg har smakt på lenge. Den heter PRA, Soave classico 2009, Italia, se her.
Ups, mystisk mann bak busken...

Ellers så tror jeg at jeg har funnet meg en ny hobby, gartner...! Jeg har jo ikke rørt i et bed på sikkert 20 år, men har grønne fingre i familien, så kanskje det er håp. Jeg røsket nå opp det jeg trodde var ugress og trimmet "gresset" litt. Egentlig tror jeg at jeg må ta bort alt og begynne på skretch, har jo stått urørt i 3 år. På bildet under ser dere prosjektet mitt, har fått frie tøyler, men budsjettet har foreløpig uteblitt, he he

Under er Per sitt prosjekt, tror jeg foretrekker mitt...

Nå i kveld har jeg nettopp bakt eplekake. Skal på reunion med gamlejobben i morgen kveld, grilling på kaien. Dette er et treff vi prøver å få til av og til hvor kun de som har sluttet i firmaet er invitert :-)
Har kjøpt jordbær som jeg har kuttet og sukret og lagt i fryseren + vaniljeis fra Hennig Olsen, nam nam
Men jeg kan jo ikke spise det da:-( Får ta med med grillpølsene mine og lefsene så får jeg prate med eks-kollegaer i stedet.
Nå skal de siste to soldagene nytes til det fulle, så får jeg heller gjøre innearbeid i helgen. Skulle forresten kaste to fulle bossekker med klær forrige uke, men så sa naboen at hun gjerne ville ta en titt på det og nå har jeg ikke fått noe av det tilbake. Ser henne ute i stadig "nye" klær signert generøse Tingeling, så hun er jo superhappy. Men det er jo kjekt hvis jeg kan gjøre andre glad med mine litt for mange impulskjøp:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar