onsdag 16. juni 2010

Travle tider (spesielt på shoppingfronten)

Jøss, ser at jeg har ikke blogget på 6 dager nå. Kan det være at jeg kjeder meg litt mindre for tiden kanskje? Tja, si det, hva kan grunnen være?


a) Forberedelser til bikinisesongen

b) Blitt mer sosial

c) Fotball VM


A)Har hatt det travelt på bikinifronten, kan ikke bare stikke på H&M her i gården nei, det har skaperverket sørget for. Men håper jeg er i havn nå. Satser på den sorte i år pluss en annen i reserve;-) Ellers på klesfronten skjer det jo noe hele tiden,  men har nå fått med meg at det er den lille hvite som gjelder i år og fant en fin kjole på Floyd i str. S :). Ellers så er det nå alltid sånn (ihv.fall med meg) at når BMI’ en har kommet under den magiske grensen, så er det jo sååå mye gøyere å kjøpe noe nytt;) Blir visst endel hvitt og lyst i år, så har også hatt det travelt med å skaffe den rette fargen så folk slipper å bli blendet når jeg kommer spradende.

Kjole fra Floyd og playsuit fra Cubus

B) Skal vel ikke skryte på meg alt for mye sosiale tiltak siste uken. Da freddan kom og jeg hadde fått rotet ferdig hele uken, hadde jeg nok å gjøre på i helgen med å rydde rotet på plass igjen, dvs sortere rotet. Burde nok tenkt på det da jeg kjøpte leiligheten at Tingeling + leilighet uten boder/ekstra soverom funker ikke. Men det hjelper å få besøk, da går ryddingen litt fortere, så da det kom mannebein utpå fredagskvelden så det ikke så aller verst ut, det lå nå ihv.fall i litt mer organiserte bunker, he he. Det mest sosiale var vel mandagens Mark Knopfler konsert. Først en tur på Ikea. Gikk glatt forbi den 50 meters 5-kroners hot dog køen og opp i restauranten for en 79 kroners fylt laks. Konserten var bra. Fin musikk og flinke til å spille, koselig kveld, hverken mer eller mindre å si om det.

C) I like fotball VM:) Joda, liker fotball jeg. Har nok ikke niglogg og da Italiani bello spilte var jeg jo på konsert, så de mannebeina får jeg ha til gode til neste kamp. Måtte se Brasil – Nord Korea i går, faktisk en ganske bra kamp og var imponert over Nord Korea, spesielt i 1. omgang + da de scoret i 2. omgang.
Hot...

Merkelig med det landet. Visste dere at det er 44 år siden Nord Korea deltok i et VM. I tillegg får ingen supportere fra Nord Korea forlate landet for å reise til Sør Afrika og se fotball VM, I stedet har det blitt fløyet inn ca 1000 kinesere for å heie på sine naboer... + noen fra andre land. Kampene blir ikke vist på tv, i beste fall kraftig redigerte opptak kun av kamper de vinner. Redigeringen vil da bli gjort slik at Nord-Korea vil fremstå som det beste laget. I tillegg blir all reklame og motstandernes supportere sladdet. Dette er politikk på høyt plan. ordre fra høyeste hold. Forstå det den som kan. Dere kan lese mer om det på denne linken. Litt interessant igrunn.

I kveld har jeg spist pannekaker til middag, Tingelings egenkomponerte. Har laget en egen side for favorittoppskriftene mine, kanskje noen kan ha glede av de... Har ikke så mange favoritter enda på lavkarbofronten, men blir vel noen :) Her er oppskriften!
 
Have fun! Til helgen blir det kanskje litt action:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar