onsdag 29. september 2010

Dream on...

Beklager at det har vært dårlig med oppdateringer her i det siste, men har vært travelt opptatt på finn.no og lest eiendomsannonser...;-) Føler at jeg begynner å gro fast i leiligheten her nå og måtte sjekke om det fantes et hus eller enderekkehus til meg noe sted helst med panoramautsikt! Var vel helst etter dette besøket her (bildet under) at jeg ikke var overbegeistret over å komme hjem til "top floor"-leiligheten i ghettoen (selv om den er blitt så ryddig og fin :-)) Og i tillegg var det søndag kveld og slutt på helgen. Men nå er det jo snart helg igjen og derfor er humøret stigende:-):-)




Hmm, tenk å komme hjem fra jobb, åpne døren, slippe hunden ut og la den boltre seg som den vil, sette seg ut på terrassen eller hagen i fred for alle irriterende naboer...Nei Tingeling! 'Dream on, tid for å våkne opp og innse realiteten:-(

Ellers ble det nå heldigvis litt party i helgen, kjente at det gjorde seg selv om jeg alltid skal nå bli dårlig...men håper ikke det blir så lenge til neste gang. Jentefest kanskje?? Forhåpentligvis oktoberfest også snart. Håper vi får billetter, for den pleier å bli ganske så morsom. Noen i oil-business bransjen som skal i Haukelandshallen?? Bare håper de ikke går tom for hvitvin i år også siden jeg ikke drikker øl. Får heller ta med meg en i vesken just in case:-)

Mobilkamera + dårlig belysning = Party

Nå håper jeg bare at jeg får fri i November til å dra på sydenferieturen, har ikke turd å spørre før i dag og jeg skulle få svar i neste uke om det var ok. "oi, 14 dager??" var responsen. Ups, litt mye penger å tape hvis det går i vasken...

Sjekk ut lavkarbosiden også. Har oppdatert med litt snacks, siden det er det jeg liker best :-) Kommer et par oppskrifter også om noen dager. Pizza bl.a.;-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar