mandag 3. mai 2010

Valgets kvaler

Så var det hverdagen igjen og valgets kvaler står for tur. Blir det trening, rydde, jobbe eller sitte i sofaen og se på tv? What do you think?


1. Trening: har nok sklidd litt ut etter påske, og er ikke det typisk! Full fart fra januar og så kommer påsken og vips så er halvparten av folkene i treningsstudioet borte. Jeg har ikke lyst til å være med i den statistikken!!! Da kommer jeg til å gå rundt her i nabolaget som et skikkelig tapertryne. Er jo tross alt nesten bare naboer som jeg trener med siden studioet ligger midt i borettslaget her. Men treningsdagene mine er jo tirsdag og torsdag, så da stryker jeg den i dag;-)
2. Rydde: Ja, det trengs virkelig, men der har jeg en liten plan på lur, hi hi. Lar den ligge litt.
3. Jobbe: Må nok lure inn en times tid med jobb ja.
4. Sofa/Tv: Definitivt. Passe start på uken. Fikk tross alt bare 4 timers søvn i natt, så hva kan det forventes av meg egentlig i dag? Jeg bare spør...


Har forresten fått vasket bilen min i helgen for første gang siden jeg kjøpte den, not bad nei.


Se så blank og fin den ble! Bare så synd det går en dag og så gremmer en seg over all dritten igjen:(

Og her er en nypolert motorsykkel som snart skal ut for salg:


Men vaske bil er ikke det eneste jeg har fått gjort. Padlesesongen er endelig i gang! Ikke helt ideelle vindforhold, men den fikk prøvd seg på sjøen og det føltes bra:) Hadde vært kult å reise på overnattingstur i kajakk i sommer, kanskje det kanskje?

Testing av tørrdrakt.
 
Ciao for now:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar