mandag 6. september 2010

Frk. uflaks

Argh!! Er forfulgt av uflaks for tiden. Først var det nyekameraet mitt som kollapset, fremdeles minst en uke før jeg får det igjen!) og nå er det altså laptopen. Klarte å miste den i bakken og ødelegge skjermen. Tok den med til pc-doktoren i dag og jada, 5000 kr for å reparere. Yeah right! Men nå skal jeg prøve å få det på reiseforsikringen min. Det var jo faktisk en ekstern person som forårsaket at jeg snublet og mistet den, så jeg har vitne! (selv om det var min far da, men det spiller vel ingen rolle hvem det var?) Noen som har erfaring med reiseforsikring??? Burde jo kunne dekkes da!

Skulle nesten tro jeg ikke hadde noe å bruke penger på for tiden. Ja, liksom! Tusenlappene flyr jo ut av lommeboken før lønningen er kommet på konto pga idiotiske ting. Dyr sydentur har jeg nettopp bestilt også:-):-)

Må bare til slutt få anbefale Agra restaurant. Var der og spiste i helgen og yummie, indisk har nok blitt en liten hit:-)




Nei, kan ikke kaste bort tiden på mer blogging i kveld, må finne noe jeg kan selge på finn.no + sjekke om det har kommet inn noe lottogevinst i det siste... ellers, hvis noen vet om en ekstrajobb jeg kan ta, så ta kontakt...

Sånn ser pc-skjermen min ut for tiden 12'' og halve skjermen er hvit, så litt slitsomt kan man si...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar