mandag 26. april 2010

Bloggen suger - og EB

Får vel kanskje blogge litt igjen da. Har ikke fått så mange tilbakemeldinger på bloggen, men har nå bl.a. fått en om at bloggen suger.... Jaja, men sjå kor eg bryr meg! He he, så lenge jeg får ut min frustrasjon så holder det for meg;-)
Ellers så har jeg funnet ut at jeg må komme meg litt mer ut i den lille verden. Er litt lei kan man si av å gå og snakke med meg selv og veggene i leiligheten, så i kveld har jeg sunket så lavt at jeg dro på Eikanger-Bjørsvik konsert i Grieghallen... (Sorry Sandra og Hege, prøver jo bare å være litt morsom her da ;-))
Joda, flinke de sikkert. Og så fikk jeg jo god innføring i korpsmusikk først så jeg skulle være forberedt. Det viktige er visst ikke selve "melodien" (for den er ofte ikke så mye å skryte av), men teknikken og lydstyrke osv, her gjelder det å høre etter på alle detaljer, så det så. Tror jeg ville vært trommis om jeg skulle valgt, men hadde vel sikkert bare snublet i alle instrumentene de "løp" (les listet) frem og tilbake til, spesielt den der som en klapper sammen, dere vet... Det skulle blitt rabalder det tenker jeg, vi hadde jo ikke lov til å hviske i salen engang. Prøvde vi oss kom det stygge blikk med en gang. Så her er det disiplin som gjelder.

Dårlig mobilkamera, men vakre piker:-)


Så får vi se hva mer spennende jeg skal finne på utover, får vri hodet litt hvis ikke det er noen som har noe forslag. Håper jeg kommer på noe snart, for jeg er litt lei av grubling:)

Klemmer

2 kommentarer:

  1. Sporty av deg å bli med på dette, Ingvild.
    1 poeng - minst :)

    SvarSlett
  2. Ja, men det var nå litt kjekt og:)

    SvarSlett