onsdag 7. april 2010

Rosa vs Hvit












Kan det være at jeg kler hvitt likevel og ikke bare rosa? Hmm. Lite lavmål å legge ut selvportrett da (og på det mest rotete stedet) men skal en føle seg som en i gjengen på bloggingen, så er det visst det som skal til, så drit og dra, he he (lover at det ikke skal skje ofte, OG det blir ingen nakenbilder, ha ha;-)) Som jeg har sagt, like it or leave it...



Har forresten fått en bestilling på en lue, kanskje jeg skal starte business? Så slipper jeg å melde meg på luksusfellen:-)




(er ikke dopa...)



Jaja, er vel på tide å poste et lite referat fra påsken snart, det blir vel en tabbehistorie det da. Nok et bidrag på "Tingelings" tabbeliste... men først jobbe, jobbe, revisor på besøk i morgen, huff!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar