fredag 16. april 2010

Paradis og nye prosjekter

Begynte å grine mens jeg så på Paradise Hotel i går.......hmm er det normalt? .. jaja, men det var skikkelig trist altså! Det var mye svik og bedrag og det har vært ville tilstander blant mine bloggkollegaer i dag, bare så dere vet det, he he:-) (Akkurat nå kan jeg vel være glad for at jeg bare har tre lesere,inklusiv meg selv da)



Men er det ikke mer reelt å grine av reality enn å grine av skuespill? Det mener nå jeg. Disse her søtsuppeseriene/sykehusseriene er ikke noe for meg. Eller kanskje det er meg det er noe galt med, litt vel overfølsom på uviktige ting? Må nesten bruke denne bloggen i min kjedsomhet til å få disse tingene ut av hodet. Er det ikke det alle gjør som sliter, skriver bøker osv. som terapi. Og som Kristian Valen sa en gang, at dersom det var en eneste person der ute som likte det han gjorde så var han happy;-)

Nei, skal ikke påstå at jeg sliter da, har det igrunn ganske bra og det er jo snart lønningsdag igjen også, men det er nå rart hvordan en kan leve seg inn i ting og de som kjenner meg vet nok at jeg ikke er så redd for å plumpe ut med ting jeg har på hjernen. (Hmm, føler at jeg begynner å bli litt vel mer personlig her enn jeg hadde tenkt, ....jaja)

Men heldigvis har jeg fått tørket tårene og i dag er jeg blid og fornøyd igjen. Helgen er i gang og jeg har et nytt prosjekt på gang! hi hi, har vært på shoppingen i dag og har bare ett lite stikkord å komme med: ”mus”;-) Mer sier jeg ikke enda, må se resultatet først...
Av tidligere prosjekter så har jeg et par halvfabrikater igjen også som jeg burde gjort ferdig.



Og siden jeg som mange vet liker alt som begynner på P.. (you name it;-)) så tror jeg at jeg skal lene meg tilbake i sofaen, finne fjernkontrollen, se om det er noe kvalitetsreality på programmet i kveld og dykke ned i en skål med Potetgull, det er jo freddan;-) God helg da!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar