fredag 23. april 2010

Positiviteten lyser

Det er helg og jeg har nå bestemt meg for å virkelig ta tak i økonomien min. Så nå har jeg levert inn en 5 ukers lottokupong, he he. Har tenkt på det lenge, det er jo faktisk mennesker som vinner millioner av penger hver eneste uke og her sitter jeg og er misunnelig og uten penger. Så jeg fant ut at det grunnleggende her er jo at for å vinne må man spille, så det har jeg altså gjort nå. Skal bli spennende å følge med de neste ukene :-) Lønningen jeg fikk forrige dagen er borte, etter å ha betalt hus, bil, tannlege, kredittkortgjeld, flere bursdagsgaver, fartsbøter osv. Så kanskje det kommer noe positivt ut av helgen, sier ikke nei takk til det.

Sånn ellers så tror jeg at jeg skal holde meg unna blogging resten av helgen, tror det fort kan bli mye negativitet da merker jeg, så best for alle at jeg ligger unna et par dager nå.
Men jeg har fått beskjed om å tenke positivt, så får vel vurdere det da...

Ha en begivenhetsrik helg!

Kanskje min 20 år gamle sykkel får luftet seg litt i sommer?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar