onsdag 21. april 2010

Blondie


Av og til så føler en seg bare så blond at en vurderer å skifte tilbake til opprinnelig hårfarge igjen. Kunne sikkert fyllt opp denne bloggen med eksempler, men det siste skjedde i går kveld i heisen i klostergarasjen. Jeg sto inne i heisen og trykket og trykket, men heisen ville ingen steder. Jeg gikk så tilslutt ut hvorpå en mann som også skulle ta heisen spurte om heisen ikke virket. "Neida, den virker ikke", sier jeg og iler inn i den andre heisen med mannen på slep og fortsetter å trykke. Så hører jeg stemmen igjen: ”Ja, hvis det er den knappen du trykker på så er de' ikkje rart at heisen ikkje vil gå”..... Argh!!
Så bare hvordan han knep øynene sammen sikkert fordi han ble blendet av håret mitt og jeg ønsket bare å synke i jorden. Tror det hadde vært mindre flaut hvis håret mitt var sort. Hva er det egentlig som skjer oppe i hjernemassen? Vil nå påstå at jeg er rimelig oppegående, intelligent person! Men det er vel alle disse tankene oppi hodet som svirrer igjen da, som utløser en blackout på andre elementære faktorer.



Ellers var nå kvelden hyggelig den, var ute og feiret bursdagen til en venninne så det ble masse god mat. Apropos mat, tenkte å gå over på litt lavkarbo mat nå siden sommeren nærmer seg så i kveld er planen å bake brød nesten uten karbohydrater, det kan jo bli spennende. Og det bør bare bli godt, siden det tar sånn ca 5 timer å bake det og ytterligere 8 timer før jeg kan begynne å spise det... Time will show. Kanskje det kommer et bilde... Og så skal jeg lage blomkålpure istedet for potetmos. Noen som tror jeg kommer til å spise det...he he? Not.

Tar meg en tur på Nattlandsfjellet igjen jeg da mens linfrøene godgjør seg i vannbad;-)

Have fun!

1 kommentar:

  1. Lukter drit fra komfyren foreløpig, så lover ikke særlig bra med det brøet hvis det smaker som det lukter...

    SvarSlett