torsdag 16. september 2010

Motebloggeren

Neida, er nok ikke det. Skal spare dere for type "dagens outfit" blogg, er vel for gammel for sånt, er jo ikke helt fjortis heller ;-) men tenkte jeg skulle vise en kjole jeg kjøpte i dag, så dere får tåle litt av og til. Skulle jo ikke shoppe klær denne måneden, men skulle i posten i dag og passerte "tilfeldigvis" denne butikken.
Jeg deponerte på kjolen og så viser det seg at i morgen er det nattåpent og halv pris i hele butikken. Hm, what to do?






Sorry for megadårlige bilder...Har med diverse å gjøre, bl.a. støvete speil, ja for dette er eneste rommet som ikke er ryddig og reint, derfor de andre rommene er ryddig. U see...? Syns kjolen var litt kul da, får prøve å få til en ordnings i morgen så jeg får den til halv pris, et par hundrelapper kan den jo kanskje være verdt? Liten plan på gang der ja;-)

3 kommentarer:

  1. eg syns kjolen var dødsstilig i allefall :)

    SvarSlett
  2. Takk for det angeleyes! Den er kanskje litt kort, men når det endte opp med at jeg fikk den gratis, så er jeg fornøyd uansett, hihi:)

    SvarSlett