fredag 10. september 2010

My lucky day

Da var det helg folkens og det skal bli herlig. Arbeidsdagen ble avsluttet med tannlegebesøk og trafikkontroll på vei dit. Ikke vet jeg hva de skulle sjekke. De fikk nå se sertifikatet mitt, sto og beundret bilen min sånn ca et halvt minutt før jeg fikk kjøre. Ikke sa de noe om de slitte dekkene, de uorginale xenonlysene eller at jeg hadde feil farge på oblatet på skiltene... Men ingenting er bedre, da rakk jeg nå timen ihvertfall.

Helgen skal jeg nok delvis tilbringe i sofaen med min venn Altibox. Prioriterte X-faktor og Paradise-finalen i går, var jo selveste "knaldekongen" som vant. Intelligens-TV på høyt plan;-)... så det ble noen andre programmer jeg måtte ta på opptak. Tv-slave jeg? Nææææ, men jeg liker reality-serier og disse var det endel av i går og sikkert noen i dag og, hihi. Skal ikke kjede meg nei.

Ulven Peter skal ut på rov... Peter han kan lig nam nam, og du kan stole trygt på ham.... hehehe

Og så kommer Hegemoren på besøk i kveld, så det blir jo koselig. Da slipper jeg å snakke med meg selv hele tiden. Kanskje jeg skal starte videoblogging og snakke til dere? Kan jo bruke bloggeren "Nathalie" som inspirasjon. NOT! Sjekk ut denne linken, hehe.

Nei, da er det vel på tide og dempe belysningen så Hegisen ikke ser støvet så godt når hun kommer;-)

(PS! Fikk igjen penger for ødelagt PC på reiseforsikringen, pengene tom kommet på konto! Jippi! Kanskje det blir ny PC:-))

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar