lørdag 18. september 2010

Sol og sommer takk!

Jada, har prøvd meg på header. Har ikke akkurat brukt så mye tid på den, men satt nå her i går kveld og skulle prøve litt, men sånt tar nå tid uansett. Kommer nok til å lage en annen, men den får nå bare ligge inntil videre:-)

I helgen blir det casa Voss, hjem til en fyr som har festet i to dager, så det blir vel stille og rolig. Får heller overraske med blåbærmuffins da, det har jeg aldri bakt før. Har noe blåbær i fryseren og hvis det er nok så
skal jeg lage en lavkarbovariant også, så kanskje lavkarbosiden min blir oppdatert etter gammelt også, hvis de blir god da:-) .

KONKURRANSE:
Hadde vært godt med litt sol og varme merker jeg, men er ikke lenge igjen, 1,5 måned ca:-) To solkort til den som klarer å finne ut hvor jeg skal bo, land OG stedsnavn;-) (Klikk på bildene for større)

7 kommentarer:

  1. Mener det var til Egypt dere skulle og prøver meg på Hurgada.

    SvarSlett
  2. Sorry Hegis, det var nok feil. Noen andre som vil prøve...?

    SvarSlett
  3. oki, da må det være Egypt og Sharm el sheikh:o)Eller el Gouna, men det er jo i Hurghada området da

    SvarSlett
  4. Hegis, du har nok brukt opp din sjangs og svaret ditt var feil, så da må nok stafettpinnen gå videre. Hilsen strenge-Tingeling ;-)

    SvarSlett
  5. Hm.... var det ikke det is-hotellet: Mövenpick ? El Gouna ?

    SvarSlett
  6. Jepp, det stemmer Sandra. Grattis:-)

    SvarSlett