tirsdag 7. september 2010

Skademelding...

I dag har jeg skrevet skademelding på PC'en og ble oppringt kun timer etterpå for litt mer utfyllende opplysninger. Så det ser virkelig lyst ut med tanke på erstatning. Kanskje ting for en gangs skyld skal gå min vei? Mener selv jeg er en god selger og nå har jeg sendt en velformulert mail til de så håper jeg klarer å tyne ut endel cash så jeg enten får kjøpt ny eller reparert... Er vel det siste jeg gjør hos Gjensidige før jeg sier de opp. De har fått nok penger av meg. Er ikke særlig imponert spesielt på bilforsikring. Så da er det bare å vente og se om det ordner seg for snille piker:-)

Litt dårlig med bilder her for tiden. Har vel mistet litt inspirasjonen siden jeg savner kameraet mitt SOM JEG KLARTE Å ØDELEGGE. Fremdeles noen som ikke har fått det med seg? he he...

Legger ut et lite bilde av skjønningen min da, hunden altså;-)



Men nå skal jeg fortsette litt inne på finn.no. Har funnet litt forskjellig jeg skal selge, hehe. Fremdeles ingen som har gode tips om ekstrajobber??


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar