mandag 17. mai 2010

Eksosrype

Ja, da har jeg fått prøvd meg på noe nytt igjen, har vært eksosrype et par dager og det gikk igrunn over forventning.  Per trodde ikke vi ville komme oss lenger enn ned på Vangen, men der tok han skammelig feil. Jeg forsøkte å oppføre meg så godt jeg kunne der bak og følge alle instrukser;) Og så fikk jeg jo sett endel. Bl.a. masse skjønne lam og geitekillinger og så fikk jeg nyte det fine været og friske luften:)


Har ikke helt fancy smancy utstyr som en kan se, men fant ut at det fikk duge så lenge jeg ikke falt av.... og det gikk bra heldigvis. Blir nok ikke noen ny stor hobby, så kunne nesten ikke kjøpe inn all verdens utstyr heller.

Glattetang trengte jeg ikke å ta meg, den delen tok hjelmen seg av, selv om det kanskje ble en litt vel flat frisyre. Så forfengeligheten var vel den som ble satt mest på prøve, men for et par dager så fikk jeg legge den til side;)

Her er reiseruten: Voss - Gudvangen - Flåm - Aurland - et stykke opp Snøvegen (delvis vinterstengt) - Lærdal. Overnattet på hytte. Lærdal - Årdal - Sogndal - Vik og tilbake til Voss neste dag.
Har lagt ut bildene (med litt kommentarer her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar