søndag 9. mai 2010

Gullruten 2010



I går var det altså årets happening for kjendiser (og meg) i Grieghallen i Bergen, Gullruten. Og meg og Sissel Iren var jo selvskrevne gjester. Kvelden startet perfekt med nydelig vær, rød løper og champagne, så forventningene for kvelden ble ikke mindre av dette. Fra terrassen i Grieghallen skålte vi i champagne og kommenterte de rare folkene vi så, alt fra Anne Kat, Paradise-Petter, Marianne Aulie, gullkjolen til (en eller annen) senkveld gutta osv.

Showet var kult, men afterparty var kulere, med bl.a. underholding av A1, følte oss litt som stjerner for en dag, he he;) Frister absolutt til gjentakelse. Nå, vet vi jo litt mer om hvordan dette foregår og hvilke justeringer vi måtte ha gjort. Har vel lært av noen småfeil;) Ikke sant Sissel Iren? Hehe, jaja, vi får nå se da. Var nå ihvertfall veldig kjekt å bli invitert med i år.

Her er et par bilder fra festen, men jeg har samlet alle HER i fotoalbumet mitt

Special delivery, meget god champagne!
Meg og Petter Pilgård. Må nok skuffe dere med at det ble bare med dette bildet, damen holdt seg stort sett i nærheten...;-)
"Luksusfellen". Fikk diskutert en evt deltakelse i neste sesong. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal søke på den eller Paradise Hotel. Kanskje luksusfellen først og så Paradise for å spare penger etterpå?
Harald var en skikkelig koselig kar du. Han skulle jeg ha pratet mer med. Ble nesten litt småforelsket, he he;)
Sissel Iren snuppa var kjempefin i går!

Etter klengingen her å dømme ser det ut som det snart er på tide å komme seg hjem...


Resten av bildene er som sagt i fotoalbumet mitt. Enjoy!
Klems



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar