fredag 7. mai 2010

Glamhelg

Jajaja, må si må si:) Det skjer nå litt spennende ting i Tingelings lille liv også. I helgen blir det nemlig storfint party med høy kjendisfaktor, bare så synd jeg ikke har fått forberedt meg lenger enn èn dag. Hadde jo trengt minst 14 dager jeg da. Frisør, slanking, shopping, ta sol osv. Og venninnen min kunne fortelle at hun hadde vært og tatt manikyr i dag!... Jaja, får spille på det jeg har (hvis jeg har noe)
Så nå har jeg altså en dag på meg og den må utnyttes til det fulle ...(og jeg som skulle bruke helgen til å rydde hus!)
Men det blir sikkert litt spennende, dette skulle absolutt være noe for meg, he he:) 

Sneak peek av antrekket jeg sikkert ender opp med... sort går vel til alt, skulle sikkert vært litt mer glamarøst kanskje,


Nei, får vel hive meg rundt og ikke kaste bort tiden på blogging

Først kose litt med tia:)

To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar