mandag 24. mai 2010

Helgen til ettertanke

Ja, da var den siste langhelgen på en laaaang stund over. Mai måned er en fin måned på mange måter. (mye m her, he he) Ikke bare er det flere fridager i mai, men også sommer og sol i vente (forhåpentligvis) og båtliv!
Men selv om det er hverdagen nå så er det jo bare fire dager til helg igjen, gleder meg allerede:)


Må bare bli noen fine helger så båten får luftet seg i sommer

Fredag fikk jeg spesialbestilte tortillalefser og pitabrød fra Danmark i posten og de smakte da riktig så godt, så nå er taco problematikken løst og mer er i vente. Har bestilt noe mer snadder også, hi hi.
Men hvordan forklarer man egentlig "svigermor" at  "du, jeg kan dessverre ikke spise maten du serverer, så jeg spiste før jeg kom..." eller når man skal i bursdagsfamiliebesøk og har med seg eget tilbehør til middagen og slenger opp en atkinsbar til kaffen? he he. Jaja, tror det løste seg på et vis...


Selv om pillene mine har begynt å hjelpe på noen av mine problemer er jeg fremdeles litt slapp. Kanskje det kan være litt pga for lite søvn, jeg trenger jo absolutt skjønnhetssøvn og tenkte at nå er det jo heldigvis endelig slutt på seine tv-kvelder og gråtebyger på Paradise, men så ser jeg pinadø at nå begynner den danske versjonen av Paradise og den går enda seinere på kvelden. Holy macarena, he he.
Tror jeg begynner tv-kvelden med The Batchelor, after the final rose og se om det er noen som blir lykkelige alle sine dager ute i denne verden :) Vet ihvertfall hvor jeg ville reist på bryllupsreise! Men ikke før jeg ligner litt mer på dette bildet, kjolen henger i skapet, men tror den henger fint der foreløpig, he he

Kalymnos Hege, snadder ferie:)
So long:)


1 kommentar: