torsdag 20. mai 2010

Sløver i skyggen

Merker at iveren etter blogging og andre gjøremål for den saks skyld er litt laber for tiden og funderer på hvorfor jeg er så sløv om dagene. Tom i sofaen min med 7 års garanti mot formforandring kan man antyde hvor jeg tilbringer kveldene.

De som hadde sett det trøtte trynet mitt og pillesamlingen min, ville nok ha lurt litt. Jeg lurer på om det kanskje har litt å gjøre med det nye kostholdet jeg har funnet ut at jeg skal gå på for tiden. (Min nye hobby?) Mener å ha lest at man kan føle seg slapp og med hodeverk osv spesielt til å begynne med og bør drive moderat trening (akkurat det kan jeg like;-)) Når jeg i tillegg da plutselig en dag gir blaffen i å følge opplegget og stapper i meg alt som er "ulovlig", så kommer jeg jo aldri inn i riktig modus. Kroppen må jo bli aldeles confused. Tingeling in a nutshell...

Men nå har jeg gått til anskaffelse av et kobbel av piller... både på resept og reseptfrie for å ta opp kampen om kroppens forfall. Det må jo være noe bra der. Noen av de skal tom gjøre meg mer brun :) så kanskje jeg kan gå sommeren i møte uten en bleikfeit kropp! Og noen av pillene må jeg ta daglig en stund fremover sikkert som resultat av årelang likegyldighet til kosthold. Jaja.

Det jeg har gjort litt av denne uken er kokkelering, for jeg må jo spise. Nesten alt jeg spiser har jeg kjøpt ingredienser til i helsekosten og det går hardt ut over bankkontoen. Steike dyrt! I går bakte jeg melfrie brownies:) Og de var jo skikkelig yummie så spiste vel litt for mye av de. Men nå er de ihvertfall fryst ned i små stykker. Glemte å ta bilde, så da blir det litt av pillesamlingen i stedet ;)



Stay tuned for flere fikse ideer og nye hobbyer, he he;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar